sâmbătă, 11 decembrie 2010

Oglinda - imagine si reflexie



Oglinda reflectă adevărul, sinceritatea, conţinutul inimii şi al conştiinţei. Să fie oare, dincolo de oglinda, o dublură a mea .
 Multe popoare cred că în oglindă se reflectă nu chipul cel adevărat al omului, ci o dublură a sa, având adesea unele însuşiri malefice. Dincolo de oglindă, o lume paralelă,un dublu EU , diferită de mine,o  altă viaţă,alte principii , să fie oare si alte ambiţi...?! Un obiect ,un fruct , o persoană care dincolo de oglindă să  primească un alt rol, o altă funcţie, o imagine care nu este ceea ce pare…
O portocală care să reprezinte un măr , eu color, dincolo alb-negru... un joc al subconştientului, un joc de imagine şi reflexie.





"Arta este oglinda magică pe care o creăm pentru a transforma visele invizibile în imagini vizibile. Pentru a ne vedea chipul folosim o oglindă; operele de artă le folosim pentru a ne vedea sufletul."

3 comentarii:

  1. Este frumos tabloul,Gerlinde,putin grotesc datorita unor culori inchise si a pielii vanete de subt brat...;))....Probabil persoana din tablou se gandeste sa muste din marul interzis sau sa nu muste...:)).....S-au poate ca a muscat si de aici a inceput sa se transforme tabloul din Alba ca zapada(culori deschise si lumina multa,int-run tablou ce arata urmarile muscarii din fructul interzis a oricarei fete ce se vede in oglinda...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei...am fost azi la faculta si ti-am vazut lucrarea... ce bine da pe perete... fain colega, spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite, Bianca a facut o observatie pertinenta...
    ALTFEL SE VEDE IN REALITATE, EXPUSA PE PERETE !
    :)
    Imi place conceptul tau Gerlinde ! BRAVO !

    RăspundețiȘtergere