sâmbătă, 5 martie 2011

Cateva cuvinte...

      “Arta este un semn de întrebare în minţile celor care vor să ştie ce se    întâmplă.”                                       


  Facultatea de Arte Plastice şi Design, secţia Pedagogia Artelor Plastice şi Decorative. Îmi amintesc emoţiile prin care am trecut cu o zi înainte de admitere dar şi bucuria care m-a  cuprins în momentul în care citind un SMS de la o prietenă am aflat că visul meu a devenit realitate. E adevărat că  am avut o oarecare teamă deoarece nu am avut liceul de artă fiind absolventă a Grupului Scolar Industrial Oţelu-Roşu şi câţiva ani de pictură la Clubul copiilor şi elevilor,locul unde îmi era drag să merg pentru a-mi petrece puţinul timp  liber. Îmi amintesc de clipa în care m-am apucat de pictat: eram o fetiţă de vreo nouă ani care s-a întors acasă cu pantofii de dans în mână dar şi cu lacrimi în ochi pentru că nu mai aveam cum să continui  dansurile de societate. Dezamăgită m-am dus cu o prietenă la "desen" unde am cunoscut persoana care timp de aproape zece ani m-a îndrumat şi încurajat să descopăr şi să cercetez lumea culorii şi a frumuseţii.
   Au trecut anii. Acum sunt studentă în anul doi la Arte. Aici, sub îndrumarea profesorilor, am descoperit multe şi sunt conştientă că  mai am foarte multe de învăţat.
   Păreri sunt multe, în ceea ce-i priveşte pe oamenii din jurul meu. Puţini sunt cei care  înţeleg mesajul pe care vreau să-l transmit.
   Când pictez îmi creez propria lume. O lume în care răutăţile din viaţa de zi cu zi nu există. O lume care se construieşte  din imaginaţie , vise şi dorinţă.
Pictez ceea ce simt, ceea ce văd şi interpretez. Este viziunea mea dar şi a colegilor mei. O singură temă o interpretăm în feluri şi stiluri diferite cu talent,     sensibilitate, temeri, pasiune şi dragoste. Alături de noi sunt profesorii  care ne ajută să  ne descoperim pe noi înşine, să ne formăm un stil propriu şi să ne asumăm ceea ce facem.
"locul unde imi era drag sa merg"

Un comentariu:

  1. Un drum lung, frumos si de succes prin lumea culorilor si a frumusetii artei !!!
    La Multi Ani cu ocazia zilei de 8 Martie !

    RăspundețiȘtergere